zondag 21 augustus 2016

-1- Mijn eerste blog!

Woohoo, I did it!

Al enige tijd loop ik met de gedachte om een blog te beginnen. Uit nieuwsgierigheid, maar ook om dagelijkse dingen te delen. Geen persoonlijke zaken met naam en toenaam, maar dingen over het nieuws, koken, het sporten, de kinderen die me weer eens het leven zuur maken... Als ik het zo belees, een lifestyleblog dus.

Ik hoop dat je het leuk vind en dat er ook herkenning in terug te lezen is. Zoals zo vaak als je 'het even niet meer ziet zitten', dat je weet, ik ben niet de enige.
Dat heeft mij immers vaak door, laten we zeggen, momenten heen geholpen..

Even kort over mezelf.
Mijn naam is Frouke, 27 en heb 2 jonge, nog niet schoolgaande kinderen. Ik ben getrouwd, heb een hond en verbouw een huis. Eén woord dus, spitsuur! O ja, en ik heb een fulltime baan...
Daarom is het lekker om even lekker te spuien en een pen pakken en de boel opschrijven is teveel werk (kramp).
Ik heb intresse in nieuws, luister graag naar columns, vind koken erg leuk en experimenteer hier ook bij. Daarnaast probeer ik tijd en energie op te brengen voor sport.

Zo, dit was het voor nu. Hopelijk heb je een beetje een beeld van mijn idee bij deze blog en mag ik je nog vaak begroeten.
Laat me weten wat je ervan vind.

Fijne avond nog!

P.s.
Zie onderstaande afbeelding!





Geen opmerkingen: